Tv Vlaanderen

Ik heb een abonnement bij TV Vlaanderen maar sinds kort kan ik nog maar twee zenders ontvangen via mijn automatische satellietantenne. Op aanraden van TV Vlaanderen heb ik de aansluitingen gedurende twee minuten uitgetrokken, echter zonder resultaat. Hebben jullie een oplossing?

  • Bij TV Vlaanderen is het inderdaad zo, dat indien je enige tijd geen verbinding hebt gemaakt met de satelliet, TV Vlaanderen dan eerst het abonnement van deze verbinding controleert.
  • Onze ervaring leert ons dat dit euvel soms na tien minuten verholpen is maar evengoed pas na een uur.  
  • Zorg ervoor dat de schotel goed gericht is, de televisie aanstaat en dan maar wachten ...

Bij TV Vlaanderen is er ook een optie om via de website je abonnement opnieuw te activeren.

Je moet hiertoe inloggen met jouw eigen gegevens en wachtwoord en vervolgens kan je doorklikken naar 'activatie'. Hiertoe zal je je kaartnummer nodig hebben en die kan je eventueel terugvinden op diezelfde website onder 'Mijn TV Vlaanderen'

Gepubliceerd op vrijdag, oktober 22, 2021

Delen